Top
iPECS Çağrı Merkezi


iPECS CCS

iPECS Çağrı Merkezi Çözümü

Ericsson-LG Enterprise küçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlanmış birÇağrı Merkezi Çözümünü sunmaktadır. iPECS CCS (Çağrı Merkezi Çözümü) çok kanallıdır, iPECS Platformlarına en iyi şekilde entegre olmuş IP iletişimmerkezi çözümleri. iPECS CCS; temel paketin ve pek çok opsiyonel değer eklenmiş fonksiyon modüllerinin bir parçası olarak ACD, CTI ve Raporlama modüllerinden oluşur.

Küçük ve orta ölçekli çağrı merkezleri için en iyi seçim

  • iPECS Platformlarına sahip temel çağrı merkezi için uygun maliyetli paketler
  • İlave işlevsellik için esnek eklenti ve opsiyonel modüller
  • Sezgisel ve basit fonksiyonlar ile kurulumu ve kullanımı kolay
  • Birçok CRM Çözümleri için entegre CRM arayüzü


Tek bir çözüm içerisinde çoklu kanal

  • iPECS CCS size müşterilerin seçmiş oldukları herhangi bir yerden haberleşmeleri sağlayan akıllı müşteri hizmetleri sunar
  • Telefon, E-postalar, fakslar, SMS, webden geri arama, sırayla geri arma, Web sohbet ve Sosyal Ağ yönetimi
  • Her medya veya kanal için farklı kurallar


Çoklu fonksiyonlu işlevsellik için tek sunucu çözümü

  • Çok fonksiyonlu sunucular için sanal sunucu desteği
  • Müşteri temsilcisi (MT) multimedya çağrı yönetimi için aynı iPECS CCS DESK MT ekranı kullanımı


Yeni nesil müşteri iletişimi

  • Farklı kanallar arası etkin ve tutarlı bir iletişim sağlar
  • Sosyal Medya Desteği: Twitter ve Facebook gibi pek çok medyayı destekler
  • Müşteriler ve işletme entegrasyonu için en iyi hizmeti sağlamak adına CRM entegrasyonu
  • Etkin iletişim ve sistem sayesinde Tümleşik İletişim Çözümleri verimlilik artışı ve ilk temas kararlılığını sağlayarak müşteri hizmetini iyileştirir


Web tabanlı raporlama arayüzü

  • Çağrı kayıdı, faturalamada, arama analizinde ve vb. gerçek zamanlı izleme ve geçmiş raporları
  • Kapsamlı raporlama için Çağrı Merkezi Ses Kaydı veya CRM/ Veri tabanı ile entegrasyon
  • Akıllı Çağrı Merkezi Durum İzleme Ekranı


iPECS CCS, özel fonksiyonlar için temel paketlerden ve birimlere ayrılmış seçeneklerden oluşur

Temel paket

  • CCS Q : Çok Kanallı Çağrı Karşılama CC
  • CCS Desk : MT Masaüstü Yazılımı
  • CCS Raporu : İzleme ve raporlama


Opsiyonel modüller

  • CCS Arama : Çoklu Ortam Dış Araması CC
  • CCS Sohbet: Web sohbet ve anlık mesajlaşma istemcisi
  • CCS Sosyal : Twitter ve Facebook ile sosyal ağ paylaşımı
  • CCS IVR: İnteraktif Sesli Yanıt
  • CCS Kaydı : Ses Kaydı
  • CCS SMS : SMS Sunucusu (TBD)
iPECSiPECS CCS Poster
iPECSiPECS CCS Banner
iPECSiPECS CCS Datasheet

iPECS Çağrı Merkezi iPECS Çağrı Merkezi iPECS Çağrı Merkezi